Výběr zboží a vytvoření objednávky

Jaké označení oblečení si vybrat?

Každý produkt pro označení oblečení, který nabízíme, má svá specifika. Nalepovací samolepky na oblečení se dají snadno aplikovat a snadno odstranit. Lepí se výhradně na nylonové visačky oblečení (s informacemi o praní), nikoli přímo na látku.

Nažehlovací jmenovky se aplikují se přímo na látku a po nažehlení jsou velice odolné a trvanlivé. Jejich nevýhodou tak je, že nejdou odstranit.

Pro označení bot doporučujeme výhradně samolepky na boty. Lepí se na vrchní stranu stélky bot a jsou velice odolné proti oděru. Samolepky na boty usnadní dětem rozlišení pravé a levé boty.

Razítko na oblečení se snadno aplikuje, vydrží mnoho vyprání a po jeho oprání oblečení znovu jednoduše orazítkujete. Inkoust razítka je černý, je tedy vhodné použít ho na světlejší oblečení. Do razítka je však nutné každé tři měsíce doplňovat inkoust, jinak razítko vyschne.

Univerzální černobílé samolepky se rovněž aplikují pouhým nalepením na nylonové visačky. Samolepky jsou velmi tenké a na oblečení nejsou cítit.

Samolepky se jménem jsou pak klasické samolepky, které jsou určeny k označení věcí, hraček, školních potřeb, atd.

Nejste-li si výběrem jistí, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu [email protected]

Mohu na samolepky či razítko použít vlastní motiv?

Bohužel v současné době není možné objednat samolepky s vlastním motivem. Naši nabídku však neustále rozšiřujeme o nové motivy. Pošlete nám tedy informaci o tom, který motiv v naší nabídce postrádáte a je možné, že příště už ho na našem webu najdete.

Jsou vaše produkty nezávadné?

Naše produkty jsou vyrobeny z kvalitního a odolného materiálu, neobsahují žádné škodlivé látky, BPA ani ftaláty. Inkoust razítka je netoxický, certifikovaný pro styk s lidskou pokožkou. Všechny naše produkty splňují veškeré normy EU a jsou tedy vhodné pro děti. Mějte však na paměti, že samolepky nejsou hračky a měly by být aplikovány dospělým, nebo pod dohledem dospělé osoby.

Proč mi stále nepřišlo potvrzení objednávky?

Potvrzení objednávky se odesílá automaticky po přijetí platby. Pokud jste jej neobdrželi, platba pravděpodobně dosud nebyla připsána na náš účet nebo jste zadali špatný email. Zkontrolujte také prosím složku nevyžádané pošty SPAM, zda nebyl email s potvrzením zařazen tam. Pokud by Vám potvrzení objednávky nepřišlo do 24 hodin, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu, ideálně na email [email protected]

Mohu změnit objednávku i po uhrazení? (motiv, jméno, počet kusů)

Změna v objednávce po uhrazení je možná jen do určité chvíle. V momentě, kdy jsou samolepky nebo razítko vyrobeny už změnu nelze provést.

Pro zjištění stavu vaší objednávky se můžete obrátit na naši zákaznickou podporu na emailu [email protected]

Platba

Mohu platit na dobírku?

Bohužel, objednávku můžete zaplatit pouze platební kartou prostřednictvím zabezpečené platební brány GoPay, online bankovním převodem, který musíte potvrdit ve vašem internetovém bankovnictví do jedné hodiny od potvrdení objednávky, nebo klasickým bankovním převodem, kdy vám vygenerujeme platební údaje včetně QR kódu a zaplatit můžete, až budete mít čas.

Mohu platit na fakturu?

Bohužel platba na fakturu není možná. Děkujeme za pochopení. Platit je možné pouze platební kartou prostřednictvím zabezpečené platební brány GoPay, online bankovním převodem, který musíte potvrdit ve vašem internetovém bankovnictví do jedné hodiny od potvrdení objednávky, nebo klasickým bankovním převodem, kdy vám vygenerujeme platební údaje včetně QR kódu a zaplatit můžete, až budete mít čas.

Mohu zaplatit bankovním převodem, pokud nemám online bankovnictví?

Ano. Pokud nemáte online bankovnictví, klikněte na zaplatit klasickým bankovním převodem. Následně vám pošleme platební údaje včetně QR kódu a zaplatit můžete, až budete mít čas.

Doručení

Jaké způsoby dopravy nabízíte?

Vybrat si můžete doručení přes Zásilkovnu na výdejní místo či doručení prostřednictvím kurýrní služby PPL k vám domů jen za 49 Kč. Rovněž tak nabízíme i doručení na výdejní místa PPL do Parcelshopů a Parcelboxů.

Jak získám poštovné zdarma?

Při nákupu nad 1000 Kč získáte doručení zdarma, a to jakoukoli doručovací metodou.

Jaká je doba dodání?

Veškeré naše produkty vyrábíme na míru dle vašeho zadání, takže potřebujeme 2 až 3 dny pro jejich výrobu. Doba dopravy pak trvá zpravidla 2 až 4 dny v závislosti na zvolené metodě dopravy a místě dodání. Zásilkovna i kurýrní služba zpravidla doručuje během dvou pracovních dní. Naše průměrná doba dodání je tedy 4 - 7 pracovních dní.

Před začátkem školního roku může docházet k prodloužení dodací lhůty vzhledem ke zvýšenému počtu objednávek, a to až na 14 pracovních dní.

Reklamace

Jak mohu zboží reklamovat?

Pokud se vaše samolepky neshodují s vaší původní objednávkou, nebo pokud jsou vadné, zašleme vám náhradní balení. Případně vám můžeme nabídnout podle našeho uvážení plnou náhradu peněz. Vzhledem k tomu, že jsou samolepky vyrobeny na míru (tj. pouze pro vás), nebudeme požadovat jejich zaslání zpět. Kontaktujte nás na email [email protected], ideálně i s fotografií reklamovaného zboží a my váš problém k vaší spokojenosti vyřešíme