Použiváme sušenky

Rádi bychom vám sdělili, že tato stránka využívá soubory zvané cookies, které nám pomáhají zjistit, co vás zajímá a vám přináší co nejlepší uživatelskou zkušenost. Návštěvou webu souhlasíte s používáním cookies nezbytných pro jeho fungování. Používání dalších typů cookies podléhá vašemu souhlasu, který můžete upravit v nastavení níže.

Upravit POVOLIT VŠE

POVOLIT ZVOLENÉ

Výběr zboží a vytvoření objednávky

Jaký produkt si lze vybrat a podle čeho vybírat?

Každý produkt pro označení oblečení, který nabízíme, má svá specifika. Nalepovací samolepky na oblečení se dají snadno aplikovat a snadno odstranit. Lepí se výhradně na nylonové visačky oblečení (s informacemi o praní), nikoli přímo na látku.

Nažehlovací jmenovky se aplikují se přímo na látku a po nažehlení jsou velice odolné a trvanlivé. Jejich nevýhodou tak je, že nejdou odstranit.

Pro označení bot doporučujeme výhradně samolepky na boty. Lepí se na vrchní stranu stélky bot a jsou velice odolné proti oděru. Samolepky na boty usnadní dětem rozlišení pravé a levé boty.

Razítko na oblečení se snadno aplikuje, vydrží mnoho vyprání a po jeho oprání oblečení znovu jednoduše orazítkujete. Inkoust razítka je černý, je tedy vhodné použít ho na světlejší oblečení. Do razítka je však nutné každé tři měsíce doplňovat inkoust, jinak razítko vyschne.

Samolepky se jménem jsou pak klasické samolepky, které jsou určeny k označení věcí, hraček, školních potřeb, atd.

Nejste-li si výběrem jistí, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu [email protected].

Mohu na samolepky či razítko použít vlastní motiv?

Bohužel v současné době není možné objednat samolepky s vlastním motivem. Naši nabídku však neustále rozšiřujeme o nové motivy. Pošlete nám tedy informaci o tom, který motiv v naší nabídce postrádáte a je možné, že příště už ho na našem webu najdete.

Jsou vaše produkty nezávadné?

Naše produkty jsou vyrobeny z kvalitního a odolného materiálu, neobsahují žádné škodlivé látky, BPA ani ftaláty. Inkoust razítka je netoxický, certifikovaný pro styk s lidskou pokožkou. Všechny naše produkty splňují veškeré normy EU a jsou tedy vhodné pro děti. Mějte však na paměti, že samolepky nejsou hračky a měly by být aplikovány dospělým, nebo pod dohledem dospělé osoby.

Proč mi stále nepřišlo potvrzení objednávky?

Potvrzení objednávky se odesílá automaticky po přijetí platby. Pokud jste jej neobdrželi, platba pravděpodobně dosud nebyla připsána na náš účet nebo jste zadali špatný email. Zkontrolujte také prosím složku nevyžádané pošty SPAM, zda nebyl email s potvrzením zařazen tam. Pokud by Vám potvrzení objednávky nepřišlo do 24 hodin, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu, ideálně na email [email protected].

Mohu změnit objednávku i po uhrazení?

Abychom vám mohli vaši objednávku poslat co nejdříve, začínáme s její výrobou ihned po jejím obdržení. Vzhledem k tomu, že se jedná o zboží vyrobené na míru dle přání klienta, není možné objednávku zrušit, nebo změnit (např. barevnou kombinaci, text, apod.). Dobře si tedy prosím zkontrolujte, jestli vaše objednávka odpovídá vašim požadavkům před jejím potvrzením. Po vytvoření objednávky ji není možné změnit ani zrušit.

Samolepky na zeď

Bude samolepka držet na hrubé (nerovné) zdi?

Samolepky na zeď drží na stěnách s různou povrchovou úpravou, nejlépe však drží na hladké zdi. Vždy je nutno samolepku po nalepení pořádně ke stěně přitlačit. Čím je stěna hrubší, tím více je potřeba samolepku ke stěně přitlačit. Pokud si nejste jisti, že vám bude samolepka na zdi držet a chcete před koupí vyzkoušet kvalitu materiálu, v nabídce máme i vzorky samolepek na zeď, které si můžete objednat a vyzkoušet u vás doma.

Mohu samolepky nalepit na čerstvě vymalovanou zeď?

Pokud máte čerstvě vymalováno, doporučujeme nechat malbu vyschnout minimálně 4 týdny a až poté samolepky nalepit.

Co když nalepím samolepky na zeď křivě?

Pokud nalepíte samolepky křivě, vůbec nic se neděje. Lepidlo na samolepkách umožňuje samolepky opakovaně nalepit a odlepit. Samolepky jsou navíc vytištěné na speciální fólii, která je velmi odolná, takže se nemusíte bát, že byste samolepky poškodili.

Mohu samolepky na zeď nalepit opakovaně?

Samolepky na zeď se dají nalepit opakovaně bez rizika poškození samolepky nebo omítky.

Mohu omítku po odstranění samolepky poškodit?

Samolepky na zeď drží na stěnách s různou povrchovou úpravou, mějte však prosím na paměti, že některé druhy omítek a nátěrů mohou po odstranění samolepky ulpět na její lepivé straně. Nejčastěji bývá problém s omítkou, na které je větší počet nátěrů. Proto doporučujeme vyzkoušet naše vzorky samolepek na zeď.

Zvládnu samolepky na zeď nalepit sám/sama?

Lepení na zeď je velmi jednoduché a určitě to zvládnete. Některé samolepky jsou však tak velké, že pro jednoho člověka může být manipulace se samolepkou obtížná, a proto u větších samolepek doporučujeme, abyste byli na lepení vždy dva. Samolepky lepte ideálně postupně – nejdříve v horní části samolepky odloupněte podkladovou fólii a poté samolepku přiložte ke stěně a přilepte ji na zeď. Následně odlepujte směrem dolů podkladovou fólii a naopak postupně přilepujte samolepku na zeď. Tak dokážete jednoduše nalepit i větší samolepky.

Jak samolepky na zeď odstraním?

Samolepky se dají snadno odstranit pomalým sloupnutím ze zdi. Na stěně po ní nezůstane žádné lepidlo ani jiné nečistoty.

Platba

Jak mohu zaplatit svou objednávku?

Objednávku můžete zaplatit platební kartou prostřednictvím zabezpečené platební brány GoPay, online bankovním převodem, nebo klasickým bankovním převodem, kdy vám vygenerujeme platební údaje včetně QR kódu a zaplatit můžete, až budete mít čas.

Mohu platit na dobírku?

Bohužel, platba na dobírku není možná. Vzhledem ke zvýšenému počtu vrácených (neuhrazených) objednávek jsme byli nuceni dobírku zrušit. Jelikož jsou produkty vyráběné na míru zákazníkovi, není možné nevyzvednuté objednávky znovu použít a nechtěli jsme tyto pro nás dodatečné náklady reflektovat do cen zákazníkům, které své objednávky řádně uhradili. Děkujeme za pochopení.

Mohu platit na fakturu?

Bohužel platba na fakturu není možná. Děkujeme za pochopení.

Mohu zaplatit bankovním převodem, pokud nemám online bankovnictví?

Ano. Pokud nemáte online bankovnictví, klikněte na zaplatit klasickým bankovním převodem. Následně vám pošleme platební údaje včetně QR kódu a zaplatit můžete, až budete mít čas.

Doručení

Jaké způsoby dopravy nabízíte?

Vybrat si můžete doručení přes Zásilkovnu na výdejní místo za 79 Kč, či doručení prostřednictvím kurýrní služby PPL a GLS k vám domů za 79 Kč. Rovněž tak nabízíme i doručení na výdejní místa PPL a GLS jen za 59 Kč.

Jak získám poštovné zdarma?

Při nákupu nad 1250 Kč získáte doručení zdarma, a to jakoukoli doručovací metodou.

Jaká je doba dodání?

Veškeré naše produkty vyrábíme na míru dle vašeho zadání, takže potřebujeme 2 až 3 dny pro jejich výrobu. Doba dopravy pak trvá zpravidla 2 až 4 dny v závislosti na zvolené metodě dopravy a místě dodání. Zásilkovna i kurýrní služba zpravidla doručuje během dvou pracovních dní. Naše průměrná doba dodání je tedy 4 - 7 pracovních dní.

Před začátkem školního roku může docházet k prodloužení dodací lhůty vzhledem ke zvýšenému počtu objednávek, a to až na 14 pracovních dní.

Reklamace

Jak mohu zboží reklamovat?

Pokud se vaše samolepky neshodují s vaší původní objednávkou, nebo pokud jsou vadné, zašleme vám náhradní balení. Případně vám můžeme nabídnout podle našeho uvážení plnou náhradu peněz. Vzhledem k tomu, že jsou samolepky vyrobeny na míru (tj. pouze pro vás), nebudeme požadovat jejich zaslání zpět. Kontaktujte nás na email [email protected], ideálně i s fotografií reklamovaného zboží a my váš problém k vaší spokojenosti vyřešíme