Výběr zboží a vytvoření objednávky

Jaké označení oblečení si vybrat?

Každý produkt pro označení oblečení, který nabízíme, má svá specifika. Samolepky na oblečení se dají snadno aplikovat a snadno odstranit. Lepí se výhradně na nylonové visačky oblečení (s informacemi o praní).

Nažehlovací jmenovky se aplikují se přímo na látku a po nažehlení jsou velice odolné a trvanlivé.

Pro označení bot doporučujeme výhradně samolepky na boty. Lepí se na vrchní stranu stélky bot a jsou velice odolné proti oděru.

Razítko na oblečení se snadno aplikuje, vydrží mnoho vyprání a po jeho oprání oblečení znovu jednoduše orazítkujete. Inkoust razítka je černý, je tedy vhodné použít ho na světlejší oblečení.

Univerzální černobílé samolepky se rovněž aplikují pouhým nalepením na nylonové visačky. Samolepky jsou velmi tenké a na oblečení nejsou cítit.

Nejste-li si výběrem jistí, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu [email protected]

Mohu na samolepky či razítko použít vlastní motiv?

Bohužel v současné době není možné objednat samolepky s vlastním motivem. Naši nabídku však neustále rozšiřujeme o nové motivy. Pošlete nám tedy informaci o tom, který motiv v naší nabídce postrádáte a je možné, že příště už ho na našem webu najdete.

Jsou vaše produkty nezávadné?

Naše produkty jsou vyrobeny z kvalitního a odolného materiálu, neobsahují žádné škodlivé látky, BPA ani ftaláty. Inkoust razítka je netoxický, certifikovaný pro styk s lidskou pokožkou.. Všechny naše produkty splňují veškeré normy EU a jsou tedy vhodné pro děti. Mějte však na paměti, že samolepky nejsou hračky a měly by být aplikovány dospělým, nebo pod dohledem dospělé osoby.

Proč mi stále nepřišlo potvrzení objednávky?

Potvrzení objednávky se odesílá automaticky po přijetí platby. Pokud jste jej neobdrželi, platba pravděpodobně dosud nebyla připsána na náš účet nebo jste zadali špatný email. Zkontrolujte také prosím složku nevyžádané pošty SPAM, zda nebyl email s potvrzením zařazen tam. Pokud by Vám potvrzení objednávky nepřišlo do 24 hodin, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu, ideálně na email [email protected]

Mohu změnit objednávku i po uhrazení? (motiv, jméno, počet kusů)

Změna v objednávce po uhrazení je možná jen do určité chvíle. V momentě, kdy jsou samolepky nebo razítko vyrobeny už změnu nelze provést.

Pro zjištění stavu vaší objednávky se můžete obrátit na naši zákaznickou podporu na emailu [email protected]

Platba

Mohu platit na dobírku?

Bohužel, objednávku můžete zaplatit platební kartou, bankovním převodem, nebo prostřednictvím aplikace PayPal.

Mohu platit na fakturu?

Bohužel platba na fakturu není možná. Děkujeme za pochopení. Platit je možné bankovní kartou online, prostřednictvím PayPal, bankovním převodem či na dobírku.

Mohu zaplatit bankovním převodem, pokud nemám online bankovnictví?

Ano. Pokud nemáte online bankovnictví, po kliknutí na “Odeslat objednávku” jděte dolů na “Další banky” a následně na “Zobrazit platební údaje”. Poté se vám zobrazí platební údaje.

Doručení

Jaké způsoby dopravy nabízíte?

Vybrat si můžete doručení poštou jako doporučené psaní, doručení přes Zásilkovnu na výdejní místo či doručení Zásilkovnou domů.

Jak získám poštovné zdarma?

Při nákupu nad 1000 Kč získáte doručení zdarma poštou či Zásilkovnou na výdejní místo.

Jaká je doba dodání?

Veškeré naše produkty vyrábíme na míru dle vašeho zadání, takže potřebujeme 2 až 3 dny pro jejich výrobu. Doba dopravy pak trvá zpravidla 2 až 4 dny v závislosti na zvolené metodě dopravy a místě dodání. Naše průměrná doba dodání je tedy 4 - 7 pracovních dní.

Před začátkem školního roku může docházet k prodloužení dodací lhůty vzhledem ke zvýšenému počtu objednávek.

Reklamace

Jak mohu zboží reklamovat?

Pokud se vaše samolepky neshodují s vaší původní objednávkou, nebo pokud jsou vadné, zašleme vám náhradní balení. Případně vám můžeme nabídnout podle našeho uvážení plnou náhradu peněz. Vzhledem k tomu, že jsou samolepky vyrobeny na míru (tj. pouze pro vás), nebudeme požadovat jejich zaslání zpět. Kontaktujte nás na email [email protected], ideálně i s fotografií reklamovaného zboží a my váš problém k vaší spokojenosti vyřešíme